Головна » 2014 » Серпень » 27 » Професійна компетентність вчителя
12:35 Професійна компетентність вчителя | |
Формування професійної компетентності вчителя Протягом кількох років методична робота у школі проводиться за принципом моніторинго-систематичної аналітико-діологічної діяльності. Стаорення чіткої, керованої, гнучкої системи виявлення й упровадження найновіших досягнень науки і педагогічної практики стало головним завданням шкільних структурних підрозділів методичної служби школи. Мета досягається завдяки індивідуальним консультаціям для педагогів, а також системі методичних заходів, спрямованих на формування професійної компетентності вчителів. На засіданнях ШМО обговорюють і аналізують такі питання: • результати навчально-виховної роботи; • динаміка зростання (спаду) рівня успішності учнів; • діяльність членів ШМО щодо розвитку творчого потенціалу дітей, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності; • використання електронних засобів навчання; • результати участі учнів у олімпіадах, конкурсах; • результативність підвищення фахового рівня вчителів та ін.. Актуальним питанням залишається форма проведення засідань методичних підрозділів школи. В школі стали вже традиційними: • інструктивно-методичний тиждень; • місячник молодого вчителя; • методичний тренінг; • круглий стіл; • теоретична конференція по науково-методичній проблемі школи; • тренінг для вчителів «Як бути успішним»; • виставки методичних досягнень вчителів. Такий підхід до організації роботи ШМО сприяє вирішенню цілого комплексу завдань методичної роботи з педагогічними працівниками, сприяє підвищенню професійного рівня вчителів, а тому й підвищенню якості результатів освітньої діяльності. | |
|
Всього коментарів: 0 | |