Головна » 2014 » Серпень » 27 » Професійна компетентність вчителя
12:35
Професійна компетентність вчителя
Формування професійної компетентності вчителя

Протягом кількох років методична робота у школі проводиться за принципом моніторинго-систематичної аналітико-діологічної діяльності. Стаорення чіткої, керованої, гнучкої системи виявлення й упровадження найновіших досягнень науки і педагогічної практики стало головним завданням шкільних структурних підрозділів методичної служби школи.
Мета досягається завдяки індивідуальним консультаціям для педагогів, а також системі методичних заходів, спрямованих на формування професійної компетентності вчителів.
На засіданнях ШМО обговорюють і аналізують такі питання:
• результати навчально-виховної роботи;
• динаміка зростання (спаду) рівня успішності учнів;
• діяльність членів ШМО щодо розвитку творчого потенціалу дітей, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності;
• використання електронних засобів навчання;
• результати участі учнів у олімпіадах, конкурсах;
• результативність підвищення фахового рівня вчителів та ін..
Актуальним питанням залишається форма проведення засідань методичних підрозділів школи.
В школі стали вже традиційними:
• інструктивно-методичний тиждень;
• місячник молодого вчителя;
• методичний тренінг;
• круглий стіл;
• теоретична конференція по науково-методичній проблемі школи;
• тренінг для вчителів «Як бути успішним»;
• виставки методичних досягнень вчителів.
Такий підхід до організації роботи ШМО сприяє вирішенню цілого комплексу завдань методичної роботи з педагогічними працівниками, сприяє підвищенню професійного рівня вчителів, а тому й підвищенню якості результатів освітньої діяльності.






Категорія: Методична робота | Переглядів: 615 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]